fredag 17 februari 2012

Suffer the Pain.

För ett tag sen damp det ner ett mail i inkorgen.
Ett drygt jäkla massutskick.
Det som var intressant med det var att det var från nån musikgrupp som krävde lite uppmärksamhet.
Såna mail får jag inga. Tills detta dök upp då det vill säga.

Jag kikade lite på länken jag fått och lyssna de på musiken.
Helt okej om jag får säga det.

I alla fall så var det så att de hade ett tjusigt litet artwork till sin demo 'The Death'.
Jag gillade skiten så pass att jag spontant målade ner skiten på en liten bit duk och skickade till dem.

Så här såg det ut.
Suffer the Pain hittar du HÄR om du vill lyssna.
Klicka HÄR om du vill ladda ner deras låtar på soundcloud.
Eller så klickar du dig till deras sida på facebook HÄR.

1 kommentar:

Misfit sa...

Tänker helt spontant på Ed Gein när jag ser det omslaget. Kanske dom instpirerats av just bilderna man sett från hans...hobbyrum.. eller så är det en ren slump?
Sjysst tavla i vilket fall